La millora contínua és sempre un dels cavalls de batalla d’Escubedo en tots els àmbits, especialment en el control de qualitat.
En Tomás Chiscano s’ha incorporat com a nou Quality Manager per dissenyar i optimitzar de manera constant tots els processos d’acord als altíssims estàndards de qualitat que el mercat exigeix.
“Busco la màxima rigurosidad en la definición de procesos. Que sean más robustos. Si queremos jugar en una liga importante en el mercado de la automoción, debemos tener los procesos muy controlados para evitar rechazos y derogaciones.”
Continuem enfocant-nos en la prevenció i resolució de problemes, construint un sistema totalment sòlid per a tots els processos de l’empresa en compliment de la norma internacional IATF 16949:2016
“Es importante actualizar la estructura documental del sistema, hacerla más práctica y aplicable, más real. Para mí es un reto muy interesante que afronto con ilusión junto a mi equipo y el resto de áreas de la empresa, que también están muy comptometidas con el cambio.”
Benvingut, Tomás!